fbpx

4+1 λόγοι να προσλάβεις ένα Digital Marketing Agency

digitalmarketingagency

 

Σίγουρα θα αναρωτιέσαι ποια είναι η καλύτερη απόφαση: Να αναπτύξεις την διαδικτυακή σου παρουσία μόνος σου ή να προσλάβεις ένα εξειδικευμένο Digital Marketing Agency?

Το ψηφιακό μάρκετινγκ παίζει τεράστιο ρόλο στην επιτυχία και την αναγνώριση της επιχείρησής σας, σε μία εποχή που η πλειοψηφία περνά μεγάλο μέρος της ζωής τους online. Λειτουργικά σχεδιασμένα websites, ισχυρή διαδικτυακή παρουσία και τακτικές digital marketing έχουν καταστεί απαραίτητες για κάθε εταιρεία σήμερα. Ωστόσο, ακόμα, πολλές εταιρείες/ καταστήματα δεν θεωρούν την πρόσληψη ειδικών για τη διαχείριση του ψηφιακού τους μάρκετινγκ απαραίτητη.

Αυτό το άρθρο θα περιγράψει μερικούς από πολλούς λόγους που περιγράφουν τα οφέλη της πρόσληψη ενός agency που ειδικεύεται στο digital marketing.

1. Πρόσβαση στις δεξιότητες που χρειάζεστε

Η δημιουργία μιας εσωτερικής ομάδας για τη φροντίδα του συνόλου των προσπαθειών ψηφιακού μάρκετινγκ δεν είναι απαραίτητη για κάθε εταιρία, η οποία επιθυμεί να έχει μια επαγγελματική online παρουσία. Οι δεξιότητες που χρειάζονται για την εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής, ενδέχεται να είναι είτε δύσκολες είτε πολύ ακριβές. Έτσι, εάν πρόκειται να προσλάβεις σε full-time εργασία έναν εξειδικευμένο εργαζόμενο, σκέψου εάν θα χρειάζεσαι τις δεξιότητες αυτές σε καθημερινή βάση.

Οι ψηφιακές καμπάνιες μάρκετινγκ μπορούν να αλλάξουν σε διαφορετικές χρονικές στιγμές του έτους. Για παράδειγμα, η digital στρατηγική σας θα αφορά περισσότερο το SEO και το branding στις αρχές του έτους. Ομοίως, κοντά στα Χριστούγεννα και την περίοδο πωλήσεων, θα επικεντρωθείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις πληρωμένες διαφημίσεις (Facebook & Instagram Ads, Google Ads).

Η επιτυχημένη διεκπεραίωση αυτών μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο από μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ με αποτελεσματικότητα, λόγω των δεξιοτήτων και της γνώσης των ειδικών που απασχολούνται σε ένα agency full time. Μπορούν να εφαρμόσουν το σωστό mix δεξιοτήτων που απαιτούνται σε κάθε χρονική περίοδο, ώστε να επιτευχθούν τόσο οι βραχυπρόθεσμοι (π.χ. Πωλήσεις), όσο και οι μακροπρόθεσμοι (π.χ. Branding) στόχοι της εταιρίας σας.

2. Στη κορυφή των Trends

Μία εταιρία σήμερα οφείλει να είναι εξοικειωμένη με την συνεχή αλλαγή των τάσεων, τις νέες τακτικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τις ενημερώσεις των αλγορίθμων.
Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, αυτό φαντάζει αδύνατο αν γίνεται συστηματικά.

Χωρίς την απαραίτητη ειδίκευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, οι πιθανότητες να κατέχετε τον χρόνο για να ενημερώνεστε για τις συνεχείς αλλαγές, είναι ελάχιστες. Επιπλέον, υπάρχουν διαφορετικές πτυχές του ψηφιακού μάρκετινγκ, μερικές από τις οποίες ενδεχομένως να γνωρίζετε, ενώ υπάρχουν κάποιες με τις οποίες δεν θα έχετε ασχοληθεί.

Οι πτυχές αυτές περιλαμβάνουν μέσα κοινωνικής δικτύωσης, SEO, CRO, email marketing, video, content, διαφημίσεις επί πληρωμή και η λίστα συνεχίζεται. Εάν δεν διαθέτετε τον χρόνο να παρακολουθείτε όλες τις τάσεις, τότε αυτό αποτελεί task μίας εξωτερικής εταιρίας και είναι απαραίτητη η πρόσληψη του για να εξασφαλίσετε την διάρκεια της επιτυχίας των digital marketing προσπαθειών σας

3. Διαχείριση προϋπολογισμού

Στην πλειοψηφία τους τα agencies φροντίζουν με πλήρη έλεγχο τις δαπάνες μάρκετινγκ που πραγματοποιεί η επιχείρησή σας στο Google, το Facebook, το Twitter και το Instagram. H παρακολούθηση των δαπανών σας σε διαφορετικές πλατφόρμες χωρίς να ζητήσετε επαγγελματική βοήθεια, είναι περίπλοκη και αρκετά χρονοβόρα.

Τα γραφεία ψηφιακού μάρκετινγκ διαχειρίζονται αποτελεσματικά τον προϋπολογισμό ψηφιακού μάρκετινγκ με ανεπτυγμένα εργαλεία και διαδικασίες για να εκτελούν εργασίες πιο αποτελεσματικά. Η συνεργασία με μια αξιόπιστη εταιρεία θα σας βοηθήσει να εστιάσετε στις άλλες σημαντικές επιχειρηματικές σας δραστηριότητες οι οποίες απαιτούνται για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

4. Επίτευξη νέας προοπτικής

Ένας εργαζόμενος στην επιχείρησή σας ή μία εσωτερική ομάδα ενδέχεται να είναι είναι περιορισμένη σε εμπειρίες και γνώση διαφορετικών κλάδων. Έτσι, επικεντρώνονται σε βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες εντός της επιχείρησης σας με αποτέλεσμα να μην διαθέτουν την πλήρη εικόνα του ανταγωνισμού.

Ωστόσο, είναι επωφελές για την εταιρεία σας να αποκτήσει μία νέα προοπτική αλλά και γνώση της ευρύτερης αγοράς. Να διατηρήσετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, να βρίσκεστε στην κορυφή των τάσεων καθώς και να αποφύγετε λάθη που ενδεχομένως έχουν εφαρμοστεί από τους ανταγωνιστές σας.

Παρόλο που γνωρίζετε την επιχείρησή σας καλύτερα από τον καθένα, συνιστάται πάντα η πρόσληψη επαγγελματιών, ειδικά στον τομέα του digital marketing. Η συνεργασία σας με μια αξιόπιστη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, θα σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε την ευρύτερη και ολιστική γνώση και δεξιότητές τους.

5. Τα σωστά εργαλεία

To ψηφιακό μάρκετινγκ απαιτεί διαφορετικά εργαλεία για την εκτέλεση μιας κατάλληλης καμπάνιας μάρκετινγκ. Για την εκτέλεση επιτυχημένων διαδικτυακών καμπανιών, θα χρειαστείτε έρευνα λέξεων-κλειδιών, ανάλυση ανταγωνιστών, αναλυτικά στοιχεία, εργαλεία αυτοματισμού και διαχείριση πληρωμένης αναζήτησης.

To κόστος αυτών των εργαλείων εξαρτάται από τις δυνατότητες τους και τα features που διαθέτουν. Εάν σκοπεύετε να αγοράσετε αυτά τα εργαλεία, τότε ένα πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι το κόστος που θα απαιτηθεί είναι σημαντικό. Αντίθετα, οι εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ διαθέτουν ήδη όλα τα εργαλεία που απαιτούνται για την εκτέλεση μιας επιτυχημένης διαδικτυακής καμπάνιας. Το μόνο που θα πρέπει να πληρώσετε είναι το κόστος πρόσληψης και παροχής των υπηρεσιών τους.

Αναπτύξτε την εταιρεία σας στον ψηφιακό κόσμο

Εάν αναζητάτε βοήθεια ώστε να χτίσετε την διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σας, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας παρέχουμε τη βοήθεια που χρειάζεστε!

Μοιράσου τις σκέψεις σου