7 λόγοι για τους οποίους ένα λογότυπο είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας.

7 λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε λογότυπο
7 λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας χρειάζεται λογότυπο

Όταν λαμβάνετε υπόψη όλους τους παράγοντες που πρέπει να εξεταστούν για το νέο σας επιχειρηματικό σας εγχείρημα, η επένδυση σε ένα λογότυπο δεν φαίνεται να είναι η υψηλότερη προτεραιότητα.

Ας δούμε μαζί 7 λόγους για τους οποίους το λογότυπό σας είναι το πλέον βασικό στοιχείο για την επιτυχία του branding σας.

Ελκύει την προσοχή

Η χρονική διάρκεια κατά την οποία ένας χρήστης θα αφιερώσει την προσοχή του σε μία πληροφορία είναι ιδιαίτερα μικρή στις μέρες μας – ειδικά αυτή των πελατών.

Οι εταιρείες έχουν περίπου 2 δευτερόλεπτα για να πείσουν τους πιθανούς πελάτες εάν τα προϊόντα τους αξίζουν ή όχι.

Εδώ έρχεται η σημασία του λογοτύπου σας.

Ένα λογότυπο θα βοηθήσει στο να τραβήξετε την προσοχή του επισκέπτη και να επικοινωνήσετε τις βασικές αξίες της εταιρείας σας με έναν ενδιαφέρον τρόπο. Το σύντομο διάστημα προσοχής που ωθεί τους πελάτες να κρίνουν την εταιρεία σας από την εμφάνισή της, μπορεί να λειτουργήσει προς όφελός σας, εάν επενδύσετε σε ένα ελκυστικό λογότυπο που αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας.

Δημιουργεί μια ισχυρή πρώτη εντύπωση

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι η ευκαιρία σας να επικοινωνήσετε αμέσως τι είδους προϊόντα εμπορεύεστε ή ποια εξειδικευμένη αγορά εξυπηρετείτε.

Προσφέρετε γυναικεία ρούχα κατάλληλα για το γυμναστήριο; Είναι οι συμβουλευτικές υπηρεσίες σας ιδιαίτερα χρήσιμες για εμπόρους; Το λογότυπό σας παρουσιάζει την εταιρεία σας ως αυθεντία στο εργασιακό σας περιβάλλον.

Αποτελεί την βάση της εταιρικής σας ταυτότητας

Το επιτυχημένο branding έχει ως βασικό άξονα την δημιουργία μιας ιστορίας με σκοπό την πρόκληση συγκεκριμένων συναισθημάτων στους πελάτες σας.

Ενώ είναι αλήθεια ότι ο σχεδιασμός λογοτύπου είναι μόνο ένα μέρος του branding μιας εταιρείας, χρησιμεύει ωστόσο ως το θεμέλιο ολόκληρης της ιστορίας πάνω στην οποία θα χτιστεί το brand.

Χρώματα, αποχρώσεις, γραμματοσειρές – όλα αυτά καθορίζουν την ιστορία που θέλετε να επικοινωνήσετε και ουσιαστικά το λογότυπό σας δημιουργεί το πλαίσιο για την δημιουργία του σωστού storytelling.

Αυτά τα στοιχεία μεταφέρονται από το λογότυπό σας σε όλα τα υλικά σας – επιστολόχαρτα, επαγγελματικές κάρτες, σελίδες προορισμού – δημιουργώντας έτσι μια συγκεκριμένη ταυτότητα branding.

Καθιστά την εταιρεία σας αξέχαστη

Τα λογότυπα αποτελούν ένα σημείο αναγνώρισης – λειτουργούν ως το σύμβολο που χρησιμοποιούν οι πελάτες για να αναγνωρίσουν την επωνυμία σας. Στην ιδανική περίπτωση, οι πελάτες θα συσχετίσουν αμέσως το λογότυπό σας με αυτό που προσφέρει η εταιρεία σας – και το πιο σημαντικό, με το πώς νιώθουν γι’ αυτήν.

Επίσης, δεδομένου ότι ένα δυνατό λογότυπο αποτελεί ένα οπτικά και αισθητικά ευχάριστο στοιχείο, έχει τη δυνατότητα να προκαλέσει θετικές αναμνήσεις – κάτι που το όνομα της εταιρίας σας από μόνο του δεν είναι ικανό να δημιουργήσει.

Για να είμαστε ειλικρινείς, κάποιο από το κοινό σας σίγουρα θα ξεχάσει το όνομα της εταιρείας σας (είναι η ανθρώπινη φύση), ωστόσο θα συνδέσει αμέσως το λογότυπό σας με τα συναισθήματα που τους προκάλεσε το brand σας.

Σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό

Τολμήστε να είστε διαφορετικοί με τον σχεδιασμό του λογοτύπου σας. Το λογότυπο της εταιρείας σας επικοινωνεί στους πελάτες τον λόγο για τον οποίο η εταιρεία σας είναι μοναδική. Σίγουρα, υπάρχουν πιθανώς άλλες 50 επιχειρήσεις εστίασης στην πόλη σας, αλλά η δική σας είναι η μόνη αφιερωμένη στη βιωσιμότητα και την οικολογική προσέγγιση, και ένα γήινο λογότυπό έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα.

Ένα σωστά μελετημένο εταιρικό λογότυπο μπορεί να επικοινωνήσει όλα τα σημεία διαφοροποίησής σας, από το ιστορικό της εταιρείας (επαγγελματικό, χαλαρό, διασκεδαστικό) μέχρι την αποστολή της (ψυχαγωγία, αποτελεσματικότητα και καινοτομία) – όλα μέσω του κατάλληλου εικονιδίου ή γραμματοσειράς.

Διατηρεί το brand loyalty

Είναι ευρέως γνωστό ότι οι πελάτες αναζητούν την συνέπεια.

Καθώς η εταιρία σας αναπτύσσεται, όλο και περισσότεροι πελάτες θα εξοικειώνονται με το λογότυπό σας. Αυτή η εξοικείωση δίνει την εντύπωση ότι η εταιρία σας αξιόπιστη και προσιτή.

Σκεφτείτε το: όταν χρειάζεστε νέο εξοπλισμό για το γυμναστήριο και ξαφνικά βλέπετε ένα παντελόνι για τζόκινγκ με το λογότυπο της Nike, τείνετε αμέσως να το αγοράσετε. Γιατί; Επειδή γνωρίζετε ότι βρίσκεστε σε καλά χέρια με μία φόρμα της Nike, καθώς είναι ένα brand που εμπιστεύεσαι. Η εμπιστοσύνη βασίζεται σε ένα δυνατό λογότυπο και το brand loyalty ακολουθεί κατά συνέπεια.

Το κοινό σας το αναμένει

Το λογότυπό σας είναι το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσει το κοινό σας όταν λαμβάνει επικοινωνίες από την εταιρία σας. Θα πρέπει να διαθέτει κεντρικό ρόλο σε όλο το υλικό μάρκετινγκ, όπως επαγγελματικές κάρτες, φυλλάδια, διαφημίσεις κ.λπ.

Στην περίπτωση που δεν διαθέτετε λογότυπο (ή κάποιο που να ξεχωρίζει), χάνετε την ευκαιρία να φέρετε την εταιρεία σας πρώτη στο μυαλό του κοινού σας.

>> Ένα μοντέρνο και αισθητικά ευχάριστο λογότυπο αποτελεί ένα κρίσιμο στοιχείο της συνολικής στρατηγικής σας και μπορεί να σας βοηθήσει όχι μόνο να αναπτυχθείτε αλλά και να εξασφαλίσετε την βιωσιμότητα της επιχείρησής σας σε ταραχώδεις καιρούς.

Μοιράσου τις σκέψεις σου