7 βέλτιστες πρακτικές για τον σχεδιασμό της αρχικής σελίδας

homepage design

 

Υπάρχουν πολλές απόψεις για designs αρχικής σελίδας που ενισχύουν τις πωλήσεις. Οι περισσότερες συμβουλές βασίζονται σε υποθέσεις και προσωπικές προτιμήσεις. Ωστόσο, υπάρχουν στοιχεία σε μία σελίδα που μπορούν πραγματικά να τεσταριστούν. Ας ρίξουμε μια ματιά στα πιο σημαντικά στοιχεία:

 

Call To Action

Για τον σωστό σχεδιασμό ενός element με σκοπό την παρότρυνση για δράση, θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν τόσο το χρώμα όσο και το σχήμα του.

Σύμφωνα με μια μελέτη από το Content Verve, τα πιο ελκυστικά CTA είναι αυτά που χρησιμοποιούν ρήματα δράσης όπως «έναρξη», «ανακαλύπτω» και «μαθαίνω».

Η ψυχολογία πίσω από αυτό είναι απλή: οι λέξεις δράσης επιτρέπουν στους επισκέπτες σας να γνωρίζουν ακριβώς τι θα συμβεί όταν κάνουν κλικ στο κουμπί.

Μπορείτε να προχωρήσετε περαιτέρω τη βελτιστοποίησή σας και να προσδιορίσετε πώς ανταποκρίνονται οι χρήστες όταν μετακινείτε τη θέση των CTA εντός της σελίδας (πάνω ή κάτω).

 

Hero Image

Η “hero image” είναι η μεγάλη εικόνα στο επάνω μέρος της αρχικής σας σελίδας που δείχνει στους επισκέπτες τι εμπορεύεται / επικοινωνεί η ιστοσελίδα σας. Θα πρέπει να είναι ελκυστική ώστε να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να μετακινηθούν προς τα κάτω και να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας.

Οι χρήστες θυμούνται μια καλή εισαγωγή στο website σας πολύ περισσότερο από μια κακή και έχετε μόνο μία ευκαιρία να κάνετε μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση. Αυτή είναι η ευκαιρία σας να δημιουργήσετε μια εξαιρετική εμπειρία για τους χρήστες σας και να τους ενθαρρύνετε να παραμείνουν στον ιστότοπό σας.

 

Social Proof

Το “social proof” είναι μια ισχυρή μορφή πειθούς που μπορεί να κάνει τον ιστότοπό σας εξαιρετικά αποτελεσματικό. Είναι ένα ψυχολογικό φαινόμενο όπου οι άνθρωποι επηρεάζονται από τις απόψεις και τις ενέργειες άλλων ανθρώπων και τελικά δρουν ανάλογα.

Οι μαρτυρίες πελατών, τα σήματα εμπιστοσύνης, τα λογότυπα πελατών, τα κανάλια κοινωνικών δικτύων και τα σήματα βραβείων μπορούν όλα να δημιουργήσουν αξιοπιστία και να δημιουργήσουν την απαραίτητη εμπιστοσύνη στον πελάτη ώστε να προχωρήσει σε αγορά.

 

Headline

Τo “headline”, η επικεφαλίδα δηλαδή της αρχικής σας σελίδας, πρέπει να είναι σύντομη και απλή, αλλά και να μεταφέρει αυτό που έχει να προσφέρει η επιχείρησή σας με ένα συναρπαστικό κείμενο, καθώς αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία στον ιστότοπό σας.

Για παράδειγμα, η επικεφαλίδα του Dropbox είναι απλή αλλά ισχυρή: “Everything you need for work, all in one place”.

 

Πλεονεκτήματα

Εδώ παρουσιάζετε στους χρήστες την πρόταση αξίας σας (value proposition) – τι σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και γιατί κάποιος πρέπει να αγοράσει από εσάς και όχι από τους ανταγωνιστές σας.

Καταγράψτε τυχόν χαρακτηριστικά που σας βοηθούν να ξεχωρίζετε από το πλήθος, όπως μοναδικά προϊόντα, εσωτερική παραγωγή ή τοπική προμήθεια. Χωρίς μια πρόταση αξίας δηλωμένη με σαφήνεια, οι επισκέπτες του ιστότοπού σας μπορεί να βαρεθούν τον ιστότοπό σας και να μην προχωρήσουν ποτέ σε μετατροπή. Χωρίς μια πρόταση αξίας δηλωμένη με σαφήνεια, οι επισκέπτες του ιστότοπού σας μπορεί να βαρεθούν τον ιστότοπό σας και να μην προχωρήσουν ποτέ σε μετατροπή.

 

Offers

Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια ενότητα όπου θα εξηγείτε τυχόν ειδικές προσφορές που μπορεί να έχετε όπως δωρεάν αποστολή ή έκπτωση για νέους πελάτες. Στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά, οι χρήστες έχουν συνηθίσει σε προσφορές – ένα δώρο με κάθε αγορά ή ένα πρόγραμμα επιβράβευσης μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά.

 

Responsive Design

Ο σχεδιασμός της αρχικής σελίδας δεν θα πρέπει να περιορίζεται μόνο σε desktop. Μια εξαιρετική σχεδίαση αρχικής σελίδας μεταφράζεται σε όλες τις συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των κινητών.

To “responsiveness” προορίζεται για χρήση σε διαφορετικές συσκευές αλλά και μεγέθη οθόνης. Ο τελικός στόχος είναι ο ιστότοπός σας να είναι λειτουργικός και εύχρηστος ανεξάρτητα από το μέγεθος της οθόνης που χρησιμοποιείται (κινητό, tablet ή desktop).

 

>> Η απλή δημιουργία μίας ιστοσελίδας δεν αρκεί εάν σας ενδιαφέρει να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δημιουργείτε έναν ιστότοπο που είναι κατάλληλος για το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας που εμπορεύεστε και αντικατοπτρίζει επίσης το branding σας με ακρίβεια.

Μοιράσου τις σκέψεις σου