Ιδέες για μια Πασχαλινή Digital Marketing Καμπάνια
Σχεδίασε την Πασχαλινή Digital Marketing καμπάνια της επιχείρησής σου σήμερα!
Η περίοδος του Πάσχα αποτελεί μία πολλά υποσχόμενη ευκαιρία τόσο σε branding όσο και σε επίπεδο πωλήσεων. Λαμβάνοντας υπόψη τις παρακάτω τάσεις αγοράς και καταναλωτών μια δημιουργική εκστρατεία ψηφιακού μάρκετινγκ για την Ημέρα του Πάσχα μπορεί να αποφέρει σημαντική κερδοφορία και αλληλεπίδραση με ενδεχόμενους καταναλωτές. Ας δούμε αναλυτικά τι μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε τις διαδικτυακές σας προσπάθειες μάρκετινγκ για την γιορτή του Πάσχα.
1. Δημιουργήστε μια σελίδα προορισμού (landing page)
Μια ιδιαίτερα ελκυστική landing page με προσφορές για όλη την οικογένεια ή μια σελίδα όπου οι χρήστες ανακαλύπτουν κρυμμένα κουπόνια σε ένα παιχνίδι egg hunt, αποτελούν κάποιες από τις προτάσεις με τις οποίες μπορείτε να προσελκύσετε αγοραστικά το υφιστάμενο ή και νέο κοινό. Ακόμα μπορείτε να προσθέσετε ένα video με μία οικογένεια η οποία γιορτάζει την ημέρα του Πάσχα με τα προϊόντα σας είτε αυτά αποτελούν τρόφιμα είτε τα ρούχα με τα οποία επέλεξαν να ντυθούν για την ημέρα. Τέλος, προσθέστε call to action buttons ώστε να παροτρύνετε μία συγκεκριμένη κίνηση από τους επισκέπτες (αγορά, share, sign up). Η landing page σας μπορεί να συνδεθεί και με την email marketing καμπάνια σας. Συμπεριλάβετε το σύνδεσμο της σελίδας στο email σας και ενθαρρύνετε τους χρήστες να κάνουν κλικ. Όσο περισσότερα κλικ λαμβάνετε, τόσο περισσότερους επισκέπτες έχετε στη σελίδα προορισμού σας και, επομένως, τόσο περισσότερες οι πιθανότητες για μετατροπή σε πώληση.
2. Προσεγγίστε το κοινό σας μέσω social media
Διατηρήστε ένα σταθερό θέμα σε όλα τα κανάλια σας εισάγοντας εικόνες, gif ή βίντεο με τα ίδια χρώματα, τόνο και μηνύματα. Μπορείτε να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα προσφέροντας μια ειδική προσφορά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Πάσχα σε όσους σας ακολουθούν στα social media σας. Το Instagram, το Facebook, το Twitter και το TikTok είναι οι κοινωνικές πλατφόρμες όπου οι περισσότεροι άνθρωποι ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους αυτές τις μέρες. Στοχεύστε το κατάλληλο κοινό και αξιοποιήστε τις προωθήσεις σας μέσω αυτών των καναλιών.
3. Insta Stories
Χρησιμοποιήστε τη διαδραστική πλευρά των ιστοριών Instagram και Facebook για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας σε πιο προσωπικό επίπεδο. Μην αποκλείσετε τον αντίκτυπο που μπορούν να έχουν οι ιστορίες. Καθώς παραμένουν ενεργές μόνο για 24 ώρες μπορείτε να λάβετε άμεσα σχόλια από τους πελάτες σχετικά με το τι θα ήθελαν να δουν ή για τι είδους προσφορές θα ενδιαφερθούν. Μπορείτε επίσης να μοιραστείτε ένα sneak peak σε οποιεσδήποτε προσφορές σχεδιάζετε να προσφέρετε κατά τη διάρκεια του Πάσχα κάποιες εβδομάδες πριν, ώστε να προκαλέσετε τον ενθουσιασμό των πελατών.
4. Δώστε μια Πασχαλινή νότα στις email marketing καμπάνιες σας
Ο γραφιστικός σχεδιασμός του newsletter αποτελεί τον βασικό άξονα στον οποίο θα πρέπει να κινηθείτε ώστε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Η περίοδος του Πάσχα αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία στο να γίνετε πιο δημιουργικοί και να ενισχύσετε το branding σας. Δημιουργήστε ακόμα μία προσφορά η οποία θα ισχύει κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, όπου οι πελάτες θα μπορούν να λάβουν ένα ποσοστό έκπτωσης ή ένα δώρο με κάθε αγορά τους. Συμπεριλάβετε την προσφορά στο πάνω μέρος του email ώστε να βεβαιωθείτε ότι όλοι όσοι το ανοίγουν ενημερώνονται άμεσα.
5. Διοργανώστε έναν διαγωνισμό
Η διοργάνωση ενός διαγωνισμού – giveaway αποτελεί έναν πολύ καλό τρόπο για να δημιουργήσετε αλληλεπίδραση με το κοινό σας κατά τη διάρκεια των γιορτών. Θα μπορούσατε να οργανώσετε ένα easter hunt, είτε να ζητήσετε από τους χρήστες να μοιραστούν το Πασχαλινό τους τραπέζι με τα προϊόντα σας χρησιμοποιώντας το κατάλληλο hashtag. Ή ακόμη να κάνατε έναν για διαγωνισμό με selfies! Η σύνδεση που θα αποκτήσετε με το target group σας είναι αδιαμφισβήτητη. Ο διαγωνισμός μπορεί επιπλέον να προωθηθεί είτε με social είτε με google ads ώστε να λάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες συμμετοχές και κατά συνέπεια followers.
6. Προσαρμόστε το website σας
Κατά τη διάρκεια μεγάλων περιόδων γιορτών, μπορείτε να προσθέσετε extra plugins, να διακοσμήσετε το website σας με Πασχαλινά elements ή να προσθέσετε φωτογραφίες και banners σχετικά με το Πάσχα. Αυτές οι μικρές προσθήκες μπορούν πραγματικά να κάνουν την διαφορά και να αυξήσουν την διάθεση των επισκεπτών σας για αγορά.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους, ως ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, μπορείτε να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα κατά τη διάρκεια του Πάσχα.
Είναι σημαντικό να σχεδιάσετε εκ των προτέρων τις προωθητικές σας ενέργειες και να δημιουργήσετε καμπάνιες “teaser” μερικές εβδομάδες πριν από την Μεγάλη Εβδομάδα, ώστε να αποκομίσετε τα βέλτιστα αποτελέσματα.
>> Σχεδίασε την Πασχαλινή Digital Marketing καμπάνια της επιχείρησης σου μαζί μας!
Επικοινώνησε μαζί μας, και θα σε βοηθήσουμε να ξεκινήσεις!