KPI ψηφιακού μάρκετινγκ που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν

Έχετε ήδη αναλύσει τους σημαντικούς δείκτες μέσω Analytics και ψάχνετε για νέα KPIs τα οποία θα σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε την συνολική σας στρατηγική σας;

 

Έχουμε συντάξει μια λίστα με τους βασικούς που θα κάνουν τη διαφορά σας εφόσον ληφθούν υπόψιν. Μάθετε τι μετρούν, πως υπολογίζονται και πώς να τους αναλύσετε!

 

– Κόστος ανά Conversion

Εφαρμόζουμε αυτό το KPI για να μάθουμε τι επενδύσαμε ώστε να μετατρέψουμε leads σε πελάτες. Ο δείκτης είναι ζωτικής σημασίας καθώς βοηθά στη μέτρηση της ποιότητας των αποκτηθέντων leads. Όσο υψηλότερη είναι η μετατροπή, τόσο το καλύτερο.

 

– Net Promoter Score

Το KPI αυτό καθορίζει το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών από την επιχείρηση.

Για τον σκοπό αυτό θέτουμε την ακόλουθη ερώτηση: Πόσο μεγάλη είναι η πιθανότητα να προτείνετε το προϊόν (ή την υπηρεσία) σε έναν φίλο;

Ο υπολογισμός πραγματοποιείται αφαιρώντας το χαμηλότερο επίπεδο (0 έως 6) από το υψηλότερο επίπεδο (9 έως 10), και το αποτέλεσμα δίνει τη μέση βαθμολογία ικανοποίησης των καταναλωτών από την εταιρεία.

 

– Επισκέψεις ανά κανάλι

Η επισκεψιμότητα ενός ιστοτόπου προέρχεται από διάφορες (inbound) στρατηγικές. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι επισκέψεις ανά κανάλι είναι τόσο σημαντικές: Δείχνουν σε ποια κανάλια βασίστηκε αυτή η κίνηση. Το συγκεκριμένο KPI μας δείχνει αν οι επισκέπτες ήρθαν μέσω κοινωνικών μέσων, οργανικής αναζήτησης ή Google Ads. Πραγματοποιούμε αυτήν τη μέτρηση απευθείας μέσω Analytics, το οποίο μας παρέχει με τις απαραίτητες πληροφορίες ανά πηγή.

– Μέσος χρόνος στη σελίδα

Ο μέσος χρόνος παραμονής στη σελίδα είναι ένας από τους παράγοντες κατάταξης (ranking) που λαμβάνουν υπόψη οι αλγόριθμοι της Google. Εάν οι χρήστες παραμένουν για λίγο σε μια σελίδα, η Google μπορεί να «καταλάβει» ότι η σελίδα δεν προσφέρει όλες τις πληροφορίες που αναζητά ο αναγνώστης.

Στο Analytics μπορείτε να παρακολουθείτε αυτό το KPI και να ελέγχετε τις μετρήσεις μία προς μία ανά σελίδα, όπως:

-Αρχική σελίδα

-Κατηγορία προϊόντος

-Αναρτήσεις ιστολογίου

-Σελίδα προϊόντος

– Επισκεψιμότητα από οργανική αναζήτηση

Αυτό το KPI είναι απλό: μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να απεικονίσετε τον όγκο επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας με μια οργανική αναζήτηση Google. Η συγκεκριμένη πηγή επισκεψιμότητας είναι δωρεάν και το αποτέλεσμα μιας καλής στρατηγικής SEO, η οποία είναι απαραίτητη για την υψηλή κατάταξη στην Google.

 

>> Τα KPI του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι απαραίτητα για την παρακολούθηση της εκάστοτε καμπάνιας αλλά και τον καθορισμό της συνολικής marketing στρατηγικής. Χωρίς αυτά, είναι αδύνατο να μετρηθεί το αποτέλεσμα της επενδύσεων, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο το marketing plan της εταιρίας.

Μοιράσου τις σκέψεις σου