Οφέλη διαφήμισης μέσω Google και Facebook

Οφέλη διαφήμισης μέσω Google και Facebook

Tα οφέλη των διαφημίσεων μέσω της Google αλλά και μέσω του Facebook, είναι πολλαπλά για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Για να επωφεληθείτε πλήρως από τις δυνατότητες που προσφέρουν, οι καμπάνιες και στις δύο πλατφόρμες θα πρέπει, φυσικά, να είναι προσεκτικά και επαγγελματικά δομημένες. Ο αριθμός των πιθανών παγίδων για αρχάριους είναι όσα και τα οφέλη των συγκεκριμένων διαφημιστικών πλατφορμών.

Πλεονεκτήματα των Google Ads

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη των Google Ads είναι η ποιότητα του κοινού – δηλαδή των πιθανών πελατών που μπορεί να προσεγγίσει η επιχείρησή σας. Οι χρήστες της Google βρίσκονται πολύ πιο κοντά στην αγοραστική ανάγκη καθώς αναζητούν ενεργά να αγοράσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν ή να επωφεληθούν από μια υπηρεσία. Υπάρχει ένα εγγενές κίνητρο στην αναζήτηση προϊόντων ή υπηρεσιών και οι πιθανότητες αγοράς είναι αρκετά αυξημένες. Αναρωτηθείτε: Αν αναζητήσετε την φράση “παπούτσια Nike” ή μια υπηρεσία στην Google, ποια είναι η βασική σας πρόθεση; Το πιο πιθανό είναι να επιθυμείτε να αγοράσετε παπούτσια Nike ή να χρειάζεστε την συγκεκριμένη υπηρεσία.

Οι πελάτες συναντούν banners καθημερινά κατά την περιήγησή τους στο διαδίκτυο, ωστόσο δεν αγοράζουν κάθε ένα από τα προϊόντα που διαφημίζονται. Η πιθανότητα μιας επιχείρησης να πείσει τους πελάτες μέσω ενός banner είναι εξαιρετικά χαμηλή. Κατά συνέπεια, τα ποσοστά μετατροπών των Google Ads σε σύγκριση με πολλά άλλα διαφημιστικά κανάλια είναι σημαντικά υψηλότερα.

Η διαφημιστική πλατφόρμα Google Ads, επιτρέπει την επεκτασιμότητα των αποτελεσμάτων σας, ανάλογα με τη ζήτηση του όγκου αναζητήσεων. Αυτό σημαίνει ότι εάν για παράδειγμα επενδύσετε προϋπολογισμό 1.000€ και αποδώσει τζίρο 9.000€, έχετε τη δυνατότητα να κερδίσετε 18.000€ με μια επένδυση προϋπολογισμού 2.000€. Φυσικά, στην πραγματικότητα, θα υπάρξουν αποκλίσεις. Ωστόσο, η επεκτασιμότητα των Google Ads είναι αναμφισβήτητη, με την προϋπόθεση ότι αυτό το εργαλείο χρησιμοποιείται επαγγελματικά και οι διαφημίσεις συνάδουν με τον αντίστοιχο όγκο αναζητήσεων.

Επιπλέον, το κόστος των Google Ads βασίζεται στο κόστος ανά κλικ (CPC). Αυτό σημαίνει ότι έχετε τη δυνατότητα να χρεώνεστε μόνο για τα κλικς των χρηστών στον ιστότοπό σας, οι οποίοι είναι πολύ πιθανό να έχουν αγοραστικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αυτό μπορεί να προσδιοριστεί με τη βοήθεια μιας εκτενούς έρευνας λέξεων-κλειδιών (για παράδειγμα με το πρόγραμμα σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών των Google Ads), ώστε να μπορεί να πραγματοποιηθεί εκ των προτέρων μια ακριβής πρόβλεψη.

Πλεονεκτήματα των Facebook Ads

Οι χρήστες του Facebook αποτελούν το 68% των ενηλίκων που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, γεγονός που οδηγεί σε τεράστια διαφημιστική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Ενώ οι διαφημίσεις Facebook αποτελούν μια εξαιρετική ευκαιρία για την προώθηση της επιχείρησής σας, οι αλλαγές στον αλγόριθμο στην πλατφόρμα του Facebook έχουν τεράστιο αντίκτυπο στον αριθμό των χρηστών στους οποίους εμφανίζονται οι διαφημιστικές σας προσπάθειες.

Το Facebook προσφέρει μια ποικιλία επιλογών στόχευσης και remarketing που σας επιτρέπουν να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε ένα καθορισμένο κοινό και να στοχέυσετε με βάση τα δημογραφικά στοιχεία, την τοποθεσία, την συμπεριφορά και πολλά άλλα. Με το Facebook Ad Manager, μπορείτε εύκολα να διαχειριστείτε τις διαφημιστικές καμπάνιες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και με μερικά κλικ, έχετε τη δυνατότητα να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook, το Instagram, το Audience Network και το Messenger σε κινητές συσκευές ή σε σταθερούς υπολογιστές και laptop. Με τις διαφημίσεις Facebook, μπορείτε επίσης να εισάγετε ένα pixel παρακολούθησης σε σελίδες του ιστότοπού σας, προκειμένου να προσεγγίσετε ιδανικούς πελάτες με τα προϊόντα για τα οποία έχουν δείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Καθώς πολλοί άνθρωποι διακόπτουν την εργάσιμη ημέρα τους και έρχονται σε επαφή με τα τηλέφωνά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook Ads διασφαλίζει τη συνεχή προβολή της διαφήμισής σας, σας βοηθά να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με το κοινό σας και προσφέρει ευκαιρίες για μελλοντική επαναστόχευση.

Τέλος, η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων των διαφημίσεων στο Facebook αυξάνεται σταθερά καθώς το Facebook βελτιώνει τα διαφημιστικά εργαλεία του και οι εταιρείες “μαθαίνουν” πώς να αναπτύσσουν αυτές τις λειτουργίες κατάλληλα. Αυτό σας παρέχει επίσης τη δημιουργική ελευθερία να επιλέξετε ανάμεσα από διάφορους τύπους προβολής (βίντεο, στατικές διαφημίσεις, καρουζέλ). Η μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) στις διαφημίσεις Facebook σε όλους τους κλάδους ανέρχεται στο 0,90%.

>>Ανάλογα με τον στόχο που θέλετε να επιτύχετε με τη διαφήμισή σας, τόσο το Google Ads όσο και το Facebook Ads μπορούν να ενισχύσουν εξίσου αποτελεσματικά την επιχείρησή σας. Για μια πιο ολοκληρωμένη στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ, είναι καλύτερο να συνδυάσετε και τα δύο κανάλια.

Μοιράσου τις σκέψεις σου