Πλεονεκτήματα μιας ισχυρής παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πλεονεκτήματα social media

Τα social media αποτελούν εδώ και καιρό όχι μόνο μέρος της καθημερινότητάς μας, αλλά και μια πιθανή ευκαιρία για εταιρείες, ανεξαρτήτως κλάδου, να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες.

Σε αυτό το blog post, θα εξετάσουμε τους λόγους για τους οποίους μια προσεκτικά σχεδιασμένη στρατηγική social media μπορεί να αποφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στην επιχείρησή σας.

Αύξηση της αναγνωρισιμότητας τoυ brand

Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram ή το Facebook έχουν αναδειχθεί ως ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την επίτευξη αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας μεταξύ των πιθανών πελατών.

Με λίγα λόγια, οι δυνητικοί πελάτες θα μπορούν να αναγνωρίσουν ή να ανακαλέσουν τo brand σας, εφόσον δημοσιεύετε τακτικά σχετικό και ελκυστικό περιεχόμενο που προσελκύει την προσοχή του κοινού σας.

Η αποτελεσματικότητα των social media στη δημιουργία αναγνωρισιμότητας του brand σας, προκύπτει από τον τεράστιο αριθμό ενεργών χρηστών και κατά συνέπεια το μέγεθος του δυνητικού κοινού.

Το marketing μέσω social media είνα πάνω από όλα κοστολογικά αποδοτικό. Η διάδοση του περιεχομένου είναι δωρεάν, ενώ η πληρωμένη διαφήμιση είναι συγκριτικά φθηνότερη με άλλες εναλλακτικές λύσεις (όπως το Google Ads) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ευελιξία ανάλογα με τον προϋπολογισμό.

Αυξήστε την προσέγγιση νέων χρηστών

Με τη σωστή στρατηγική και σχετικό περιεχόμενο, έχετε τη δυνατότητα να αυξάνετε συνεχώς τον αριθμό των ατόμων που συναντούν τις αναρτήσεις σας, καθώς με κάθε αλληλεπίδραση ενός χρήστη, η εμβέλεια του περιεχομένου σας αυξάνεται αυτόματα.

Σε αντίθεση με την offline διαφήμιση, η απήχηση που δημιουργείται μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια.

Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να αξιολογείτε λεπτομερώς την επιτυχία των ενεργειών σας στα social media με σκοπό την συνεχή βελτιστοποίησή τους.

Κοινοποιήστε τις αξίες σας

Με τη σωστή χρήση των social media έχετε την ευκαιρία να δημοσιεύσετε περιεχόμενο που προσθέτει αξία στην επιχείρησή σας και προβάλλει αυτό που πρεσβεύετε ως εταιρεία.

Με την διαδικασία storytelling, μπορείτε να επικοινωνήσετε την ιστορία και το όραμα της εταιρείας σας και τελικά να δημιουργήσετε μία στενότερη σχέση με το κοινό σας, κάτι που με τη σειρά του αυξάνει την εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας.

Διαχείριση κοινότητας

Η αλληλεπίδραση με το στοχευμένο κοινό σας καθώς και με την υπάρχουσα κοινότητά σας, όχι μόνο ενισχύει τη σχέση σας με τους πελάτες σας (π.χ. απαντώντας σε ερωτήσεις ή ανταλλάσσοντας ιδέες), αλλά σας βοηθά να αποκτήσετε σχετικές πληροφορίες για την εταιρεία σας.

Οι χρήστες αισθάνονται ιδιαίτερη αξία όταν αλληλεπιδράτε μαζί τους μέσω της ενότητας σχολίων και θα διαπιστώσετε ότι όσο περισσότερο δίνετε βαρύτητα στην επικοινωνία σας μαζί τους, τόσο πιο πιστοί θα παραμείνουν στην εταιρεία σας.

Διαχείριση φήμης

Σε περίπτωση κρίσης, οι πλατφόρμες social media σάς δίνουν την ευκαιρία να χτίσετε ή να βελτιώσετε την εικόνα του brand σας, αρκεί να αντιδράσετε γρήγορα και με επαγγελματικό τρόπο.

Έχετε την ευκαιρία να συντονίσετε τη συζήτηση για την εταιρεία σας αντί να παρακολουθείτε απλά, αλλά και να απαντάτε σε αρνητικές κριτικές με τρόπο που να ξαναχτίζει την εμπιστοσύνη στους πελάτες σας.

Παρακολούθηση

Ο όρος «monitoring» στον τομέα των social media αναφέρεται στη στοχευμένη παρατήρηση και ανάλυση τυχόν αναφορών της εταιρείας ή των προϊόντων σας από οποιονδήποτε χρήστη είτε είναι απλός ακόλουθος είτε πελάτης.

Παρατηρώντας την τρέχουσα κατάσταση του κλάδου και εξετάζοντας τον ανταγωνισμό σας, μπορείτε να παρακολουθείτε τις τρέχουσες τάσεις, να αντλείτε έμπνευση από τους ανταγωνιστές σας, αλλά και να προσδιορίζετε τι πρέπει να αποφύγετε.

>> Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τομέα του διαδικτυακού marketing, αξίζει τόσο την επένδυση όσο και τον χρόνο. Η προϋπόθεση για να μπορέσετε να επωφεληθείτε πλήρως από τα πλεονεκτήματα που περιγράφονται, είναι να αναπτύξετε μια ισχυρή στρατηγική και να εφαρμόζετε συνεχώς τα σωστά μέτρα.

Μοιράσου τις σκέψεις σου