Πώς να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας στο Google My Business;

Πώς να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας στο Google My Business;

 

Google My Business

Το Google My Business (παλαιότερα γνωστό ως Google Places για επιχειρήσεις) προσφέρει στις εταιρείες μια φανταστική ευκαιρία να εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, δωρεάν!

Τι είναι η σελίδα Google My Business;

Το Google My Business σaς παρέχει τη δυνατότητα να καταχωρίσετε την τοποθεσία της επιχείρησής σας στους χάρτες της Google και τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Σας δίνετε η ευκαιρία να εμφανίσετε σημαντικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένων των ωρών λειτουργίας / κλεισίματος, των στοιχείων επικοινωνίας ή ενός link προς τον ιστότοπό σας. Πιο πρόσφατα, η Google κυκλοφόρησε επίσης μια νέα δυνατότητα που σας επιτρέπει να δημοσιεύσετε έναν σύνδεσμο για άρθρα ή ανερχόμενες εκδηλώσεις (events).

Εάν η επιχείρησή σας είναι αμιγώς διαδικτυακή και δεν διαθέτετε φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας σελίδας Google My Business.

Τοπική αναζήτηση

Η ρύθμιση της καταχώρισής σας στο Google My Business είναι ένας από τους απλούστερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προβάλετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Όλο και περισσότερα ερωτήματα αναζήτησης πραγματοποιούνται σε τοπικό επίπεδο και οι αλγόριθμοι της Google έχουν αναπτυχθεί επαρκώς ώστε να εξετάσουν την πρόθεση του χρήστη.

Πιθανότατα έχετε ήδη κάνει μια αναζήτηση στη Google, όπως “μέρη για φαγητό κοντά μου”, και θα έχετε παρατηρήσει ότι η Google σας προτείνει μια λίστα με τοποθεσίες τις οποίες μπορείτε να επισκεφθείτε με βάση την τρέχουσα τοποθεσία σας. Οι επιχειρήσεις που έχουν εμφανιστεί ως αποτέλεσμα του ερωτήματος αναζήτησής σας διαθέτουν μια σελίδα Google My Business και είναι ένα βήμα πιο κοντά στο να σας προσελκύσουν ως πελάτες.

Η Google πραγματοποιεί διαρκώς τακτικές αλλαγές στους αλγόριθμους της. Για τον λόγο αυτόν δεν αρκεί μόνο να δημιουργήσετε ένα προφίλ, αλλά για να εμφανίζεστε στις τοπικές αναζητήσεις, χρειάζεται να το βελτιστοποιείτε συχνά.

Πώς να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας στο Google My Business

Αφού δημιουργήσετε μια σελίδα GMB για την επιχείρησή σας, το επόμενο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι είναι βελτιστοποιημένη και ότι έχετε συμπληρώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Όταν οι χρήστες έχουν πραγματοποιήσει την αναζήτησή τους και βρουν την επιχείρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, το επόμενο βήμα τους θα είναι να κάνουν κλικ στην επιχείρησή σας για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες, όπως στοιχεία επικοινωνίας και οδηγίες.

 

1. Περιγραφή

Αφιερώστε χρόνο για να γράψετε μια σύντομη αλλά περιεκτική περιγραφή. Η περιγραφή είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην αναζήτηση Google. Είναι σημαντικό να προσθέσετε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το θέμα σας, καθώς αυτή η ενότητα χρησιμοποιείται ως επισκόπηση της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας.

Η περιγραφή GMB μπορεί να αποτελείται από 750 χαρακτήρες, αλλά προσπαθήστε να συμπεριλάβετε τις πιο σχετικές πληροφορίες στις πρώτες προτάσεις (ιδανικά 2-3 λέξεις-κλειδιά που να περιγράφουν καλύτερα την επιχείρησή σας).

 

2. Δημοσιεύστε αναρτήσεις

Μπορείτε να προσελκύσετε ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον των χρηστών προσθέτοντας αναρτήσεις στο προφίλ σας. Το περιεχόμενο θα εμφανίζεται τόσο στην αναζήτηση της Google όσο και στα αποτελέσματα του χάρτη.

Η ανάρτηση μπορεί να αποτελείται από μια εικόνα και 300 λέξεις κειμένου ή έναν τίτλο event, ο οποίος θα πρέπει να περιλαμβάνει την ημερομηνία έναρξης / λήξης.

Υπάρχει, στη συνέχεια, η επιλογή προσθήκης παρότρυνσης για δράση (call to action) με μια ποικιλία επιλογών κουμπιών, όπως «Μάθετε περισσότερα», «Κράτηση», «Εγγραφή», «Αγορά» και «Λήψη προσφοράς».

Η επιλογή ανάρτησης σας προσφέρει μια ποικιλία επιλογών και μεγάλη ευελιξία. Μπορείτε να προωθήσετε εκδηλώσεις, να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας και να διαφημίσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας δωρεάν.

Διαρκεί για 7 ημέρες και όταν θα χρειαστεί να την αντικαταστήσετε με νέα ανάρτηση η Google θα σας στείλει υπενθύμιση μέσω email.

 

3. Προσθέστε έως 10 φωτογραφίες ή βίντεο σε δημοσιεύσεις GMB

Από τον Φεβρουάριο του 2020, μπορείτε να προσθέσετε έως και 10 φωτογραφίες ή βίντεο στις αναρτήσεις Google. Αυτό αποτελεί μία σημαντική ευκαιρία για να αυξήσετε τις θέσεις σας και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

Οι εικόνες και τα βίντεο μπορούν να ενισχύσουν το branding της επιχείρησης. H δυνατότητα προσθήκης πολλών εικόνων θα ωφελήσει σίγουρα τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς θα σας βοηθήσει να προσθέσετε πολλές εικόνες των προϊόντων σας.

 

4. Κριτικές (Reviews)

Οι κριτικές παρέχουν ανατροφοδότηση υψηλής αξίας σε κάθε εταιρεία / κατάστημα καθώς δείχνει τι πραγματικά πιστεύουν οι πελάτες για την επιχείρησή τους. Είναι ο βασικός παράγοντας κατάταξης στην τοπική αναζήτηση. Ενεργούν ακόμα ως κοινωνική απόδειξη (social proof) στους πιθανούς πελάτες σας και τους βοηθούν να πάρουν μια απόφαση για το αν θα συνεργαστούν μαζί σας ή όχι. Ο καλύτερος τρόπος για να συλλέξετε κριτικές είναι απλά να τις ζητήσετε! Αναζητήστε πελάτες που γνωρίζετε ότι είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν ή την υπηρεσία σας και επικοινωνήστε μαζί τους είτε μέσω email είτε social media.

Είτε η κριτική είναι θετική είτε αρνητική, βεβαιωθείτε ότι έχετε απαντήσει σε όλες, ώστε ο πελάτης σας να γνωρίζει ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψιν την εμπειρία τους με την επιχείρησή σας. Αυτό θα βοηθήσει επίσης άλλους πελάτες να νιώσουν εμπιστοσύνη στο brand σας. Αναγνωρίστε και ευχαριστήστε τους πελάτες που αφήνουν μια θετική κριτική, καθώς δείχνει ένα επίπεδο αφοσίωσης στο στάδιο μετά την ολοκλήρωση αγοράς.

Εάν δεν έχετε ήδη αφιερώσει χρόνο στο να δημιουργήσετε και να βελτιστοποιήσετε μία σελίδα GMB, δεν εκμεταλλεύεστε έναν από τους αποδοτικότερους δωρεάν τρόπους εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Η σελίδα GMB είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμη και το μόνο που χρειάζεται είναι χρόνος και γνώση για τη βελτιστοποίηση της.

>> Δημιουργήστε το Google My Business προφίλ σας σήμερα!

Επικοινώνησε μαζί μας, και θα σε βοηθήσουμε να ξεκινήσεις!

Μοιράσου τις σκέψεις σου