Πώς ο κορωνοϊός αλλάζει τα δεδομένα στο Ψηφιακό Marketing

Πώς ο κορωνοϊός αλλάζει τα δεδομένα στο Ψηφιακό Marketing

Πώς ο κορωνοϊός αλλάζει τα δεδομένα στο Ψηφιακό Marketing

Σε μια περίοδο όπου όλα είναι ρευστά, και δεν γνωρίζουμε πότε και πώς η αγορά θα κάνει επανεκκίνηση, τα social media, οι διαφημίσεις μέσα σε αυτά καθώς και οι διαφημίσεις στις αναζητήσεις της Google, μπορούν να σε βοηθήσουν.

Lockdown & Black Friday

 

Αν και αύριο ξημερώνει η επίσημη Black Friday, με όλα τα διαδικτυακά καταστήματα να έχουν πάθει φρενίτιδα και να τρέχουν να βγάλουν διαφημίσεις και προσφορές… Για κάποιους μπορεί να είναι κυριολεκτικά μια “μαύρη” μέρα.

 

Και αυτό γιατί;

 

Το δεύτερο lockdown ήρθε και εφαρμόστηκε ακριβώς λίγο πριν τις γιορτές, στον πιο εμπορικό μήνα των λιανικών καταστημάτων και πάγωσε για ακόμη μια φορά τα πάντα. Στον μήνα που παραδοσιακά γίνονται εποχικές εκπτώσεις και προσφορές την εβδομάδα του Black Friday, η αγορά πάγωσε ξανά για δεύτερη φορά.

Και μαζί με την αγορά πάγωσαν και όλοι οι καταστηματάρχες!

…Ή μάλλον σχεδόν όλοι! Γιατί το δεύτερο lockdown κάποιους τους βρήκε πιο προετοιμασμένους, επανδρωμένους με digital εργαλεία, ψηφιακές βιτρίνες και e-shops έτοιμα να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του κόσμου.

 

Εάν δεν είσαι ένας από αυτούς, τότε το παρακάτω άρθρο σε αφορά!

 

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι εδώ, έχοντας αποκτήσει πλέον τεράστιο ανταγωνισμό. Δεν αποτελεί μια γρήγορη λύση επιδιόρθωσης της παρούσας φάσης (Covid_19), αλλά ένα εργαλείο με τεράστια δυναμική που πρέπει να εκμεταλλευτείς άμεσα.

Τα πράγματα που μπορείτε να καταφέρετε για την επιχείρηση σας μέσα από το digital marketing είναι εξαιρετικά πολλά. Ωστόσο, το πιο σημαντικό για εμάς είναι ότι πλέον αποδείχθηκε επιτακτικά αναγκαίο. Το 2ο lockdown ήρθε και το απέδειξε ξανά – Πολλά καταστήματα βγήκαν εκτός “συναγωνισμού” γιατί πολύ απλά δεν διέθεταν καμία διαδικτυακή παρουσία.

Σε μια περίοδο όπου όλα είναι ρευστά, και δεν γνωρίζουμε πότε και πώς η αγορά θα κάνει επανεκκίνηση, τα social media, οι διαφημίσεις μέσα σε αυτά καθώς και οι διαφημίσεις στις αναζητήσεις της Google, μπορούν να σε βοηθήσουν.

 

Έχεις εφαρμόσει τα παραπάνω αλλά ακόμα δεν βλέπεις αποτελέσματα;

 

Αν αναρωτιέσαι τί φταίει η απάντηση σου βρίσκεται εδώ…

 


Χρειάζεσαι μια δυνατή
“Στρατηγική Ψηφιακού Μαρκετινγκ”

Έστω λοιπόν ότι διαθέτεις τα παραπάνω, έχεις δηλαδή ήδη προνοήσει για την κατασκευή του e-shop σου, έχεις δημιουργήσει την εικόνα σου στα social media, αλλά και πάλι δεν βλέπεις κινητικότητα.

Η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει αλλάξει δραστικά. Όπως προαναφέρθηκε, οι αγορές είναι κλειστές, τα προϊόντα είναι εξαντλημένα ή πωλούνται με αυξημένες τιμές, οι αγοραστές και οι οικογένειές τους μένουν στο σπίτι – μερικές από τις οποίες έχουν χάσει τη δουλειά τους και έχουν περιορισμένες πηγές κέρδους.

Θα χρειαστεί να αναπτύξετε μια διαφορετική, βραχυπρόθεσμη στρατηγική για εφαρμογή κατά τη διάρκεια του lockdown.

 

Οπότε το πιο σημαντικό ερώτημα εδώ είναι, ποιες στρατηγικές θα πρέπει να ακολουθηθούν σε επίπεδο digital marketing; Πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό;

– Κατανοήστε το κοινό σας

– Αξιολογήστε τον αριθμό της επισκεψιμότητας του ιστότοπου και την προέλευσή του

– Από πού προήλθε; Ποιό κανάλι; (social media/ google)

…και παρατηρήστε πώς συμπεριφέρεται ο χρήστης αφού μπει μέσα στο e-shop σας

 

Η νέα εποχή – η εποχή του κορωνοϊού και των ψηφιακών εργαλείων – απαιτεί μια στρατηγική μάρκετινγκ γύρω από αυτούς τους παράγοντες που μπορεί να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις.

 

Εν κατακλείδι, η στρατηγική του ψηφιακού σας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι αρκετά ευέλικτη ώστε να ξεφεύγει από οποιαδήποτε κατάσταση. Εξάλλου, και ο βασικός άξονας του digital marketing είναι η ευελιξία: με συνεχείς, μεταβαλλόμενες αλλαγές στους αλγόριθμους οι οποίοι καθορίζουν το “παιχνίδι”και αλλαγές στα διαχειριστικά περιβάλλοντα, η ευελιξία είναι η λέξη-κλειδί που αντικατροπτίζει την υπηρεσία αυτή.

Σε ένα τόσο μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η στασιμότητα μπορεί να αποβεί μοιραία, ξεκίνα σήμερα!

>> Εάν χρειάζεσαι βοήθεια και καθοδήγηση, είμαστε εδώ:

 

Επικοινώνησε μαζί μας

Μοιράσου τις σκέψεις σου