Τα πλεονεκτήματα μιας πολύγλωσσης Ε-commerce ιστοσελίδας
“…72,1% των καταναλωτών ξοδεύει το μεγαλύτερο μέρος ή όλο τον χρόνο του σε ιστότοπους που είναι στη δική τους γλώσσα”
Ποιά είναι λοιπόν τα πλεονεκτήματα μιας πολύγλωσσης e-commerce ιστοσελίδας;
Στην ψηφιακή εποχή του σήμερα, η αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας σας στην προσέλκυση δυνητικών πελατών είναι πιο σημαντική από ποτέ. Όλο και μεγαλύτερο ποσοστό πελατών χρησιμοποιούν τον ιστότοπό σας ως το πρώτο σημείο επαφής με την επιχείρησή σας, ο οποίος είναι κρίσιμος όσον αφορά όχι μόνο την εξασφάλιση μιας πώλησης, αλλά και την οικοδόμηση μιας μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες σας.
Ωστόσο, μία παράμετρος που συχνά παραβλέπεται αλλά χρήζει προσοχής όταν εξετάζουμε την εξατομίκευση ενός ιστοτόπου είναι η γλώσσα. Η διαθεσιμότητα του ιστότοπού σας και του περιεχομένου του σε γλώσσα προσβάσιμη στους επισκέπτες είναι απόλυτα σημαντική σήμερα – ειδικά όταν θεωρούμε ότι το 88% των πελατών πιθανότατα δεν θα επιστρέψει στον ιστότοπό σας μετά από μια «μη-ικανοποιητική» εμπειρία.
Μια πολύγλωσση ιστοσελίδα έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώσει την επιχείρησή σας και να την καταστήσει ανταγωνιστική σε μία ολοένα αυξανόμενη παγκόσμια αγορά.
Σε αυτό το άρθρο, θα ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς ακριβώς μια πολύγλωσση ιστοσελίδα θα ωφελήσει την επιχείρησή σας…
1. Προσέγγιση μεγαλύτερου κοινού
Αρχικά, ένας πολυγλωσσικός ιστότοπος θα σας βοηθήσει να επεκτείνετε την προσέγγιση πελατολογίου και να επικοινωνήσετε με ένα πολύ ευρύτερο κοινό.
Παρέχοντας διαφορετικές επιλογές γλώσσας, επεκτείνετε την επιχείρησή σας σε πελατολόγιο στο οποίο δεν είχατε πρόσβαση και αυτό με τη σειρά του θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις πωλήσεις και τα κέρδη σας.
2. Μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης και βελτίωση των ποσοστών μετατροπής
Σύμφωνα με τη μελέτη του CSA «Can’t Read’t Buy», το 72,1% των καταναλωτών ξοδεύει το μεγαλύτερο μέρος ή όλο τον χρόνο του σε ιστότοπους στη δική τους γλώσσα. Έχοντας έναν πολύγλωσσο ιστότοπο σημαίνει ότι οι ξένοι καταναλωτές που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας είναι λιγότερο πιθανό να αποχωρήσουν αμέσως μόλις ανακαλύψουν ότι δεν είναι διαθέσιμος στη μητρική τους γλώσσα.
Η μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης που θα αντιμετωπίσετε ως αποτέλεσμα της πολυγλωσσικότητας θα έχει αντίστροφη επίδραση στο ποσοστό μετατροπών σας – το οποίο θα βελτιωθεί χάρη στους καταναλωτές που αισθάνονται σίγουροι ότι κατανοούν πλήρως όλα τα βήματα στη διαδικασία αγοράς.
Και πάλι, αυτό υποστηρίζεται από την CSA που διαπίστωσε ότι το 72,4% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν με πληροφορίες στη δική τους γλώσσα.
3. Δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
Καθώς βαδίζουμε σε οικονομικά επισφαλείς καιρούς, τώρα περισσότερο από ποτέ οι επιχειρήσεις οφείλουν να διαφοροποιηθούν για να αποκτήσουν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους.
Με την περίοδο της τρέχουσας πανδημίας, οι επιχειρήσεις γίνονται όλο και πιο δημιουργικές για να διασφαλίσουν ότι θα επιβιώσουν από τη βραχώδη περίοδο που θα ακολουθήσει.
Ένας πολυγλωσσικός ιστότοπος θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε τις διασυνοριακές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που θα μπορούσαν να αποδειχθούν καθοριστικές καθώς προχωρούμε προς ένα αυξανόμενο περιβάλλον εστίασης στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
4 Διεθνής βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
Για όσους μπορεί να μην είναι εξοικειωμένοι με το SEO, η διαδικτυακή επιτυχία μιας εταιρείας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητά της να κατατάσσεται σε υψηλή θέση στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs). Όσο υψηλότερη είναι στις σελίδες της μηχανής αναζήτησης, τόσο πιο πιθανό είναι να αποκτήσει επισκεψιμότητα από ενδεχόμενους καταναλωτές. Το οποίο με τη σειρά του επηρεάζει τις τελικές πωλήσεις και τα κέρδη σας.
Πώς λοιπόν κατατάσσεστε σε αυτές τις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης όταν προσπαθείτε να προσελκύσετε ξένους πελάτες, οι οποίοι περιηγούνται σε διαφορετικές γλώσσες;
Το κλειδί είναι όχι μόνο η μετάφραση του περιεχομένου του ιστότοπού σας, αλλά και των μεταδεδομένων (metadata). Περιλαμβάνει επίσης την ύπαρξη μοναδικών διευθύνσεων URL με συγκεκριμένους υποτομείς (subdomains) ή υποκαταλόγους (subdirectories). Μόλις γίνει αυτό, ο ιστότοπός σας θα δομηθεί με τρόπο που θα είναι εύκολα σαρώσιμος για bot μηχανών αναζήτησης, δίνοντάς σας υψηλότερη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων!
5. Πελατοκεντρικός χαρακτήρας
Καθώς ο βαθμός εξατομίκευσης που μπορεί να προσφέρει μια επιχείρηση γίνεται ολοένα και πιο σημαντικός παράγοντας για την εξασφάλιση πελατών και πωλήσεων. Ένας πολύγλωσσος ιστότοπος βρίσκεται στον πυρήνα αυτής της πελατοκεντρικής προσέγγισης.
Εάν μπορείτε να παρέχετε ποιοτικό περιεχόμενο στη γλώσσα των επισκεπτών του ιστότοπού σας, φυσικά αυξάνετε τις πιθανότητες πώλησης, Ειδικά αν αυτό δεν είναι ο κανόνας μεταξύ των ανταγωνιστών σας. Αυτή η αίσθηση καλωσορίσματος και εκτίμησης που βιώνει ο καταναλωτής, μεταφράζεται σε αυξημένη εμπορική επιτυχία.
>> Θέλεις να προσεγγίσεις περισσότερους δυνητικούς πελάτες;
Εάν ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις μια πολύγλωσση Ε-commerce ιστοσελίδα, επικοινώνησε μαζί μας και θα σε βοηθήσουμε να ξεκινήσεις!