Evia WodGames vol. 2

/ Digital Marketing // Social Media Management & Ads

Το δεύτερο στάδιο διαχείρισης του project “Evia Wod Games” αφορά την προώθηση του event σε πανελλαδική εμβέλεια, με πρωταρχικό στόχο την προσέλκυση αθλητών και την εγγραφή τους στους επικείμενους αγώνες.

Η προώθηση έγινε μέσα από τις πλατφόρμες των social media: Facebook & Instagram, και κάλυψε τόσο οργανικές αναρτήσεις όσο και διαφημίσεις που προβάλλονταν στο κοινό μέσω των social media ads.

Πρώτα ξεκινήσαμε με τις αναρτήσεις και την ενημέρωση του αθλητικού κοινού για τις κατηγορίες των αναμετρήσεων.

Σχεδιάσαμε το πρότυπο του Instagram feed με έμφαση στην προβολή των προγραμμάτων των παιχνιδιών, των προϋποθέσεων και των κριτηρίων για τους αγώνες CrossFit.


Το template μας περιελάμβανε τα εξής κύρια στοιχεία:

– Σύγχρονα γραφικά και εντυπωσιακά video-promo που αποτυπώνουν τη δράση και την ένταση των αγώνων.

– Ως element χρησιμοποιήσαμε το εφέ “glitch” για να δημιουργηθεί η αίσθηση παιχνιδιού και δράσης!

– Ενημερωτικά captions, που αναφέρουν λεπτομέρειες για τα προγράμματα των παιχνιδιών, τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια συμμετοχής, κρατώντας το κοινό πλήρως ενημερωμένο.

– Έμφαση στην προβολή των προγραμμάτων των αγώνων και του ασκησιολογίου

– Πολλαπλά stories με στόχο την υπενθύμιση των deadlines για τις συμμετοχές και ανακοίνωση των sold-out πακέτων. Παράλληλα, καλύψαμε την πλήρη αναμετάδοση των αγώνων σε πραγματικό χρόνο με αλληλεπίδραση με τους αθλητές και τους θεατές.

Όσο αφορά το διαφημιστικό κομμάτι, δημιουργήθηκε με αντίστοιχη αισθητική ads στα social media call-to-actions την εγγραφή της θέσης τους στην πλατφόρμα των αγώνων.

Τέλος, όσο πλησιάζαμε προς την ημερομηνία των αγώνων έγινε και τοπική προώθηση του event σε όλη την περιοχή της Χαλκίδας.

Το project αυτό έτρεξε για 5 μήνες και ολοκληρώθηκε με την εκπνοή των πετυχημένων αυτών αγώνων!


Δείτε περισσότερα εδώ: Evia WodGames