Από το Instagram σε ηλεκτρονικό κατάστημα: 6 λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε website

Από το Instagram σε ηλεκτρονικό κατάστημα: 6 λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε website

Θέλετε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας, αλλά δεν είστε σίγουροι αν πρέπει να επεκταθείτε πέρα ​​από το προφίλ σας στο Instagram;

Ας εξετάσουμε 6 λόγους για τους οποίους χρειάζεστε ηλεκτρονικό κατάστημα.

Εκτός από ένα κοινωνικό δίκτυο, το Instagram μπορεί να αποτελέσει μια αποτελεσματική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου όταν χρησιμοποιηθεί με τον σωστό τρόπο.

Με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες, το Instagram παρέχει πολλές ευκαιρίες και δυνατότητες (π.χ. Instagram Shopping) σε brands ώστε να προωθήσουν το περιεχόμενό τους.

Ωστόσο, καθώς το Instagram είναι μια οπτική πλατφόρμα, ταιριάζει κυρίως σε brands που έχουν ισχυρό branding και βασίζονται στην αισθητική τους για τις τακτικές μάρκετινγκ τους.

Remarketing

Το remarketing αποτελεί μια από τις πιο αποτελεσματικές τακτικές marketing, και σας επιτρέπει να εμφανίζετε διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί ή αγοράσει από τον ιστότοπό σας στο παρελθόν.

Η επαναπροσέγγιση προηγούμενων επισκεπτών, ειδικά με διαφημίσεις που είναι ιδιαίτερα προσαρμοσμένες (π.χ. κωδικοί κουπονιών για όσους εγκατέλειψαν το καλάθι τους) μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τις πωλήσεις σας.

Για να μπορέσετε να δημιουργήσετε καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ, θα χρειαστεί να τοποθετήσετε ένα κομμάτι κώδικα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα το οποίο θα παρακολουθεί τη συμπεριφορά των πελατών. Για επιπλέον προσαρμογή, μπορείτε να προσθέσετε διαφορετικούς κώδικες σε διάφορα μέρη του ιστότοπού σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε έναν κώδικα στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς και να παρακολουθήσετε χρήστες που τοποθέτησα προϊόντα στο καλάθι αγορών τους και εγκατέλειψαν τον ιστότοπο κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.

Δεδομένα & Μέτρηση

Οι πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας και την εμπειρία τους με το brand σας είναι απαραίτητες εάν επιθυμείτε να βελτιστοποιήσετε τις πωλήσεις σας και να διαπιστώσετε εάν η στρατηγική μάρκετινγκ σας αποδίδει καλά ή όχι.

Το Google Analytics σάς βοηθά να συλλέγετε και να αναλύετε πληροφορίες όπως ο χρόνος περιήγησης ανά προϊόν, το κόστος ανά κλικ σε κάθε διαφήμιση, την απόδοση του καναλιού και την απόδοση της επένδυσης.

Εξατομίκευση

Κάθε πελάτης αλληλεπιδρά με την επιχείρησή σας με διαφορετικό τρόπο. Ενώ κάποιοι από αυτούς μπορεί να ενδιαφέρονται για το «deal της ημέρας» ή για τα προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση, κάποιοι άλλοι είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για τις νέες αφίξεις.

Με ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, όχι μόνο μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών σας, αλλά μπορείτε και να δημιουργήσετε διαφορετικές σελίδες προορισμού που παρουσιάζουν ένα διαφορετικό σύνολο προϊόντων.

Πλοήγηση

Ενώ το Instagram προβάλλει τα προϊόντα της εταιρείας σας με χρονολογική σειρά (ως δημοσιεύσεις), με ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε μοναδικές κατηγορίες και υποκατηγορίες προϊόντων.

Οι χρήστες μπορούν επίσης να φιλτράρουν τα προϊόντα σας κατά χρώμα, μέγεθος ή στυλ, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για επιχειρήσεις με μεγάλη προσφορά προϊόντων.

Επιπλέον, μια εμφανής γραμμή αναζήτησης στην αρχική σας σελίδα εξοικονομεί χρόνο στους χρήστες, ενώ η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς τους επιτρέπει να πραγματοποιήσουν την αγορά τους χωρίς να χρειάζεται να στείλουν DM ή να καλέσουν απευθείας την επιχείρηση για να πραγματοποιήσουν την αγορά τους.

Ανάπτυξη εμπιστοσύνης

Στον κόσμο του μάρκετινγκ, η κοινωνική απόδειξη (social proof) βασίζεται στην ιδέα ότι οι μάζες μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό την αντίληψη του brand σας με θετικό τρόπο.

Οι κριτικές προϊόντων κάτω από κάθε περιγραφή, τα testimonials πελατών και τα σήματα αξιοπιστίας μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε την αξιοπιστία σας με τρόπο που δεν μπορεί κανένας αριθμός likes ή followers στο Instagram να προσδώσει.

Χρήστες desktop

Ενώ ένας αυξανόμενος αριθμός χρηστών βασίζεται αποκλειστικά στα τηλέφωνά τους για τις ηλεκτρονικές τους αγορές, ένας μεγάλος αριθμός από αυτούς θα περιηγηθούν και θα αγοράσουν μέσω υπολογιστή, καθώς τους επιτρέπει να βλέπουν τα προϊόντα σε μεγαλύτερο μέγεθος και να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην ανάλυση του ανταγωνισμού.

Ενώ το Instagram είναι διαθέσιμο και στην προβολή desktop υπολογιστή, η συντριπτική πλειονότητα χρησιμοποιεί το κινητό της τηλέφωνο, επομένως βασιζόμενοι αποκλειστικά στο Instagram για τις προσπάθειες πωλήσεών σας, αποκλείετε ένα μεγάλο ποσοστό πιθανών αγοραστών.

>>Με τόσες πολλές πλατφόρμες ανοιχτού κώδικα, καθώς και με το μειωμένο κόστος δημιουργίας ενός νέου ιστότοπου, ένα καλά σχεδιασμένο, μοντέρνο και φιλικό προς τον χρήστη κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι απαραίτητο εάν επιθυμείτε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας.

Μοιράσου τις σκέψεις σου