Βασικά χαρακτηριστικά για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα ξενοδοχείου

Βασικά χαρακτηριστικά για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα ξενοδοχείου
Βασικά χαρακτηριστικά για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα ξενοδοχείου

Μήνες πριν από ένα επερχόμενο ταξίδι, οι καταναλωτές συχνά χρησιμοποιούν τα smartphone ή το tablet τους για να αναζητήσουν online προσφορές. Μία φιλική ως προς τον χρήστη σχεδιαστικά άρτια ιστοσελίδα, είναι απαραίτητη σχεδόν για κάθε ξενοδοχείο και κατάλυμα.

Η παραπάνω ανάγκη, δημιουργεί αμέσως ερωτήματα σχετικά με το καταλληλότερο είδος περιεχομένου για ένα website ξενοδοχείου. Για να απαντηθεί η συγκεκριμένη ερώτηση αποτελεσματικά, απλώς χρειάζεται να τοποθετήσουμε τον εαυτό μας στη θέση ενός πιθανού επισκέπτη. Τι είδους πληροφορίες είναι απαραίτητες και ποια features είναι ικανά να τους πείσουν να προχωρήσουν τελικά σε μια ηλεκτρονική κράτηση;

Responsive design – Ιστοσελίδα για κινητά

Για να μπορέσει να συμβαδίσει με τον ανταγωνισμό, είναι απαραίτητο ο ιστότοπος του ξενοδοχείου να προσαρμόζει αυτόματα το περιεχόμενο και τις εικόνες του στα διαφορετικά μεγέθη οθόνης, δηλαδή να διαθέτει ανταποκρινόμενη σχεδίαση (responsive design). Θα μπορούσατε επίσης να εξετάσετε τη σχεδίαση και την ανάπτυξη ενός ιστότοπου για κινητές συσκευές (HTML5), καθώς πολύ συχνά πιθανοί επισκέπτες στο δρόμο με το αυτοκίνητο ή το τρένο, αναζητούν κατάλυμα μέσω του χάρτη της oogle, του Google Hotelfinder ή μέσω της αναζήτησης Google. Μία ιστοσελίδα για κινητές συσκευές θα πρέπει να επικεντρώνεται στους γρήγορους χρόνους φόρτωσης, στην απεικόνιση της τοποθεσίας αλλά και των στοιχείων επικοινωνίας. Ο χρήστης τις περισσότερες φορές, καλεί το ξενοδοχείο αφού επισκεφτεί τον ιστότοπο, επομένως ένας ενεργός σύνδεσμος που οδηγεί σε κλήση είναι εξαιρετικά χρήσιμος.

Ελκυστικό περιεχόμενο

Η χρήση ατμοσφαιρικών φωτογραφιών, η εικόνα ενός ζεστού δωματίου, ένας μπουφές πρωινού ή το κομψό λόμπι του ξενοδοχείου μπορούν όλα να συμβάλουν σε υψηλότερο ποσοστό μετατροπών. Θα μπορούσατε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε μια επαγγελματική φωτογράφιση, καθώς οι φωτογραφίες με μοντέλα ως επισκέπτες του ξενοδοχείου, έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικές – ειδικά όταν απεικονίζουν το κοινό στο οποίο στοχεύετε. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείτε μία πιο προσωπική εντύπωση και προκαλείτε θετικά συναισθήματα στους επισκέπτες της ιστοσελίδας. Μια ξεχωριστή ενότητα με συλλογή εικόνων των δωματίων, του περιβάλλοντος χώρου και των διαθέσιμων ανέσεων, μπορεί επίσης να συμβάλει σε μεγαλύτερη πιθανότητα κράτησης.

Φόρμα κράτησης

Ένας πιθανός επισκέπτης θα πρέπει να μπορεί να προβεί σε κράτηση απευθείας μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας – όχι απλώς να υποβάλει αίτημα μέσω μιας φόρμας αιτήματος. Μια επιλογή απευθείας κράτηση είναι πολύ πιο ελκυστική από την αναμονή για μια απάντηση. Η λειτουργία ενός ευδιάκριτου κουμπιού παρότρυνσης για δράση π.χ. “Κράτηση τώρα” είναι εξίσου αποτελεσματική όσο και οι εικόνες της ιστοσελίδας. Παρέχει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν την κράτηση του δωματίου γρήγορα και εύκολα. Επιπλέον, είναι σημαντικό να διατηρείτε την παρότρυνση για δράση, δηλαδή την είσοδο στο διαδικτυακό εργαλείο κρατήσεων, σε σημείο above the fold (να εμφανίζεται δηλαδή πριν από την κύλιση) ώστε να είναι ορατή με την πρώτη ματιά όταν ο επισκέπτης εισέρχεται στον ιστότοπο. Με μια φιλική προς τον χρήστη φόρμα κράτησης, το ποσοστό των online κρατήσεων μπορεί να αυξηθεί σε σημαντικό βαθμό. Μια αποτελεσματική λύση αποτελεί συχνά μια εξωτερική υπηρεσία κράτησης.

Ενημερωτικό κείμενο

Τα κείμενα στον ιστότοπο μιας εταιρείας εκπληρώνουν διάφορες λειτουργίες. Αφενός, ζωγραφίζουν μια νοερή εικόνα της εμπειρίας της διανυκτέρευσης στο ξενοδοχείο για τον υποψήφιο επισκέπτη, ενώ παρέχουν σημαντικές πληροφορίες που χρειάζονται για να απολαύσει ο επισκέπτης μια επιτυχημένη διαμονή. Το επιτυχημένο copywriting εξασφαλίζει υψηλή αξία περιεχομένου, οδηγώντας έτσι τους επισκέπτες να παραμείνουν για περισσότερο χρονικό διάστημα στον ιστότοπο του ξενοδοχείου, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει την πιθανότητα μιας κράτησης.

Blog ξενοδοχείου

Με την ενσωμάτωση ενός καλοσχεδιασμένου blog έχετε την ευκαιρία να εξασφαλίσετε την SEO απόδοση της εταιρείας σας με την πάροδο του χρόνου. Ερευνήστε τα θέματα που ενδιαφέρουν τους πιθανούς πελάτες σας (όπως αξιοθέατα κοντά στο ξενοδοχείο, φαγητό και μουσική σκηνή της περιοχής, ιστορικές πληροφορίες), παρέχοντας ημερομηνίες για επερχόμενες ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις. Σε αντίθεση με τις δραστηριότητές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το περιεχόμενο του blog σας έχει μακροπρόθεσμο αντίκτυπο στην επιχείρησή σας. Το κλειδί είναι να δημιουργήσετε ένα βάθος περιεχομένου στο οποίο οι επισκέπτες σας κλικάρουν ενώ ερευνούν στο διαδίκτυο (μέσω σχετικών λέξεων-κλειδιών) μια πιθανή διαμονή.

Στοιχεία επικοινωνίας

Ένας σαφής χάρτης με τις απαραίτητες οδηγίες είναι επίσης ένα σημαντικό πρόσθετο χαρακτηριστικό που μπορείτε να ενσωματώσετε στο website σας. Οι πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία του ξενοδοχείου, τη γύρω περιοχή και η περιγραφή του τρόπου μετάβασης βοηθούν τους επισκέπτες στην τελική τους απόφαση – καθώς το περιβάλλον είναι συχνά τόσο ελκυστικό για έναν επισκέπτη όσο και το ίδιο το ξενοδοχείο.

Αποκλειστικές προσφορές

Με αποκλειστικές προσφορές από τοπικούς συνεργάτες, τα ξενοδοχεία έχουν την ευκαιρία να προσφέρουν μια συνολική εμπειρία και να βελτιώσουν τη διαμονή για κάθε επισκέπτη. Καθώς οι τοπικοί συνεργάτες εκτιμούν τη διαφήμιση των προϊόντων τους από το ξενοδοχείο, είναι συχνά πρόθυμοι να παρέχουν εκπτωτικούς κωδικούς, αποκλειστικά δώρα και ομαδικές προσφορές.

Ενημερώνοντας συνεχώς την παρουσία σας στο διαδίκτυο, διασφαλίζοντας μια απρόσκοπτη διαδικτυακή εμπειρία για τον χρήστη και καλύπτοντας βασικές πληροφορίες που απαιτούνται, τα ξενοδοχεία έχουν την δυνατότητα να αυξήσουν τον αριθμό των online κρατήσεων μειώνοντας παράλληλα το λειτουργικό κόστος.


Δημιουργήστε μια ιστοσελίδα που ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό!
>> Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας

Μοιράσου τις σκέψεις σου